رفتن یک هیات تجاری به کنگره جهانی موبایل بارسلونا

به گزارش عکس پارسی، با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، یک هیات تجاری به نمایشگاه 2020 GSM اعزام می گردد.

رفتن یک هیات تجاری به کنگره جهانی موبایل بارسلونا

با تور اسپانیا زمستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش ، ماه پایانی سال 98، بارسلونا شهر معماری های منحصر به فرد در دنیا، میزبان بزرگ ترین کنگره دنیای موبایل خواهد بود. این کنگره دنیای، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل دنیا، با حضور فراوریکنندگان موبایل، محتوا و نرم افزار و همینطور مدیران اپراتور های تلفن همراه، فرصت مناسبی برای تبادلات تجاری و بازرگانی در این عرصه فراهم می نماید.

در این گردهمایی برترین های صنعت موبایل و فراوری محتوا مانند اپل، سامسونگ، مایکروسافت، ال جی، اچ تی سی، سونی و ... حضور خواهند داشت. همچنین نسل جدید موبایل، تبلت و نرم افزار در این رویداد به علاقه مندان و فعالان این حوزه معرفی می گردد.

در کنگره دنیای موبایل بارسلونا که محلی برای نمایش توانمندی شرکت ها و کشور های مختلف در این حوزه است، یک هیات تجاری ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت حضور خواهند یافت.

نمایشگاه 2020 GSM روز های پنجم تا هشتم اسفندماه 98 در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد و شرکت های مختلفی از سراسر دنیا در آن مشارکت خواهند داشت. علاقه مندان حضور در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 22893242 تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 650

به "رفتن یک هیات تجاری به کنگره جهانی موبایل بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن یک هیات تجاری به کنگره جهانی موبایل بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید