تور ایتالیا ارزان: سری A، میلان با بازگشتی 3 گله، بازی باخته را در 20 دقیقه برد و صدرنشین شد

به گزارش عکس پارسی، روز نخست از هفته هشتم سری A ایتالیا با تداوم فرایند شکست ناپذیری شاگردان استفانو پیولی در دیداری خانگی برابر تیم هلاس ورونا به خاتمه رسید.

تور ایتالیا ارزان: سری A، میلان با بازگشتی 3 گله، بازی باخته را در 20 دقیقه برد و صدرنشین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از روز نخست از هفته هشتم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیروی شهر میلان به مصاف هلاس ورونا رفت و در حالی که این بازی را در نیمه اول با دو گل باخته بود، در سرانجام 90 دقیقه با نتیجه 3 بر 2 به رجحان دست پیدا کرد.

براساس این گزارش، در این بازی جان لوکا کاپراری در دقیقه هفتم و آنتونیو باراک در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی برای هلاس ورونا گلزنی کردند تا این تیم نیمه اول را با پیروزی به سرانجام برساند.

در نیمه دوم میلان ورق را به سود خود برگرداند و با گل هایی که اولیویه ژیرو در دقیقه 59، فرانک کسیه در دقیقه 76 (پنالتی) و کورای گونتر در دقیقه 78 (گل به خودی) به ثمر رساندند بازی باخته را برد و به فرایند شکست ناپذیری اش در این فصل سری A ادامه داد.

میلانی ها با این نتیجه 22 امتیازی شدند و فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی در صدر جدول رده بندی قرار دارند. هلاس ورونا هم با هشت بازی در رده دوازدهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1798

به "تور ایتالیا ارزان: سری A، میلان با بازگشتی 3 گله، بازی باخته را در 20 دقیقه برد و صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: سری A، میلان با بازگشتی 3 گله، بازی باخته را در 20 دقیقه برد و صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید