سولسشایر: فردا شب طرفداران مان از مورینیو استقبال خواهند کرد، پوگبا هنوز از شرایط بازی به دور است

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید طرفداران، باشگاه و کادرفنی منچستریونایتد فردا شب از مورینیو استقبال خواهند کرد.

سولسشایر: فردا شب طرفداران مان از مورینیو استقبال خواهند کرد، پوگبا هنوز از شرایط بازی به دور است

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای تاتنهام است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به تساوی 3-3 تیمش مقابل شفیلدیونایتد و تساوی 2-2 خانگی مقابل استون ویلا در چارچوب همین رقابت ها گفت: قرار نیست در عرض سه یا چهار روز همه چیز تغییر کند، اما بازی با شفیلدیونایتد و استون ویلا فرصت فوق العاده ای برای بهبود بعضی چیزها بود و اینکه ثابت کنیم که می توانیم در همین راستا به کارمان مقابل تیم های بهتر ادامه دهیم. ما پبش از این در بعضی بازی های مقابل تیم های خوب نتایج خوبی کسب نموده ایم و برای بازی چهارشنبه برنامه داریم.

وی همچنین در خصوص بازگشت آقای خاص به اولدترافورد گفت: استقبال خیلی خوبی از مورینیو خواهد شد و این مثل بازی بزرگذاشت برای این باشگاه و این طرفداران است. آنها دو سال و نیم حضور ژوزه در منچستریونایتد را فراموش نخواهند کرد، سال هایی که همراه با جام هم بوده است، بنابراین صد درصد اطمینان دارم که فردا شب طرفداران مان، کادرفنی و باشگاه از ژوزه استقبال خواهند کرد.

سرمربی نروژی منچستریونایتد همچنین درباره شرایط هافبک فرانسوی اش که پس از تساوی یک - یک مقابل آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به دلیل مصدومیت دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته و در حال ریکاوری بر روی قوزک پایش است، گفت: پوگبا آماده نیست و هنوز کمی از شرایط بازی به دور است، اما سخت در کوشش است. پل حالا کار روی چمن را شروع نموده و باید ببینم چقدر طول می کشد تا او به شرایط بازی برسد.

وی همچنین درباره شرایط دو هافبک تیمش نیز اعلام نمود: باید تمرین امروز را پشت سر بگذاریم و بعد در خصوص مک تامینی و ماتیچ نظر بدهیم، اما ما تنها به یک بازی نگاه نمی کنیم. ما بازی های زیادی در پیش داریم و باید به بلند مدت فکر کنیم.

سولسشایر همچنین درباره احتمال اخراج شدنش از سمت سرمربیگری من یونایتد در صورت شکست در این ملاقات گفت: نگرانی بابت این موضوع ندارم و به شایعات توجهی ندارم. من تنها روی بازی خودمان تمرکز دارم و می خواهم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من به بازی بعدی فکر می کنم و البته برنامه طولانی مدتی هم دارم. هیچوقت هم دیدن اینکه همکارانم شغل شان را از دست می دهند، برایم خوشایند نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 593

به "سولسشایر: فردا شب طرفداران مان از مورینیو استقبال خواهند کرد، پوگبا هنوز از شرایط بازی به دور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: فردا شب طرفداران مان از مورینیو استقبال خواهند کرد، پوگبا هنوز از شرایط بازی به دور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید