شبکه افکارسنجی در دانشگاه های دولتی ایران راه اندازی شد

به گزارش عکس پارسی، مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایجاد شبکه افکارسنجی در دانشگاه های دولتی ایران (شادا)؛ گامی نو در جهت شناخت دقیق تر فضای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور است.

شبکه افکارسنجی در دانشگاه های دولتی ایران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر زهرا پارساپور، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت و همفکری معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های دولتی سراسر کشور و در راستای سیاست گذاری و برنامه ریزی مبتنی بر دانش و پژوهش، اقدام به تاسیس و راه اندازی شبکه افکارسنجی دانشگاه های دولتی ایران نموده است.

ایجاد شبکه مزبور که امکان دسترسی به داده های به روز و متقن از فضای دانشگاهی کشور را فراهم می نماید، به سیاست گذاری و برنامه ریزی ناظر بر واقعیت های اجتماعی یاری می نماید و گامی موثر در شناخت نگرش و باورهای کنشگران دانشگاهی بوِیژه دانشجویان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، این داده ها و اطلاعات علاوه بر ارایه تصویری از وضعیت امروز دانشگاه ها می تواند به عنوان منبعی برای روندپژوهی و دنبال کردن تغییرات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه ها مورد بهره گیری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 90

به "شبکه افکارسنجی در دانشگاه های دولتی ایران راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه افکارسنجی در دانشگاه های دولتی ایران راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید