عبور شمار جان باختگان کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر

به گزارش عکس پارسی، شمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرد و آمریکا همچنان در این میان کانون شماره یک مبتلایان و جان باختگان به این ویروس درمیان سایر کشورها به شمار می رود.

عبور شمار جان باختگان کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر

تارنمای وردمترز دات اینفو (worldometers.info) که به صورت برخط شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان و دیگر کشورهای را منتشر می کند، نشان داد که شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا از یک میلیون نفر فراتر رفت.

تا لحظه مخابره این خبر، تا به امروز یک میلیون و دوهزار و 401 نفر در سراسر جهان به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادهاند.

این درحالی است که تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 نیز تا این لحظه به بیش از 33 میلیون و 300 هزار نفر رسیده است.

بنابر داده های این تارنمای آماری، آمریکا نیز با بیش از هفت میلیون و 321 هزار مبتلا به ویروس کرونا که از این تعداد افزون بر 209 هزار جان باخته اند در صدر سایر کشورها واقع شده است.

ویروس کرونا در آمریکا

همه گیری ویروس کرونا در آمریکا به یک بحران بهداشت اجتماعی بدل گشته که به گفته کارشناسان و تحلیلگران به علت سوءمدیریت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در مقابله با این همه گیری بوده است، ترامپ که حدود یک ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را در پیش رو دارد، در همایش های انتخاباتی خود اشاره ای به این همه گیری نمی کند و به فرافکنی به این بحران می پردازد.

ترامپ در اول مهرماه و با آغاز نشست مجمع عمومی سازمان ملل در یک نطق از راه دور در صحن سازمان ملل پخش ویروس کرونا را ویروس چینی نامید و حملاتی به پکن در ارتباط با این همه گیری جهانی وارد کرد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1179

به "عبور شمار جان باختگان کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور شمار جان باختگان کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید