تورهای زمستانی ترکیه: علی اف از همکاری با ایران، روسیه و ترکیه حمایت کرد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مصاحبه با خبرگزاری اسپانیایی افه بر همکاری با کشورهای منطقه از جمله ایران و روسیه تأکید کرد.

تورهای زمستانی ترکیه: علی اف از همکاری با ایران، روسیه و ترکیه حمایت کرد

بهترین تجربه سفر را با تورهای زمستانی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در این مصاحبه پیرامون سوالی در باب امکان همکاری های منطقه ای میان 3 کشور قفقاز جنوبی و 3 کشور همسایه ایران، روسیه و ترکیه گفت: بله. ما از پیشنهاد رئیس جمهور ترکیه برای این بستر همکاری منطقه ای حمایت کردیم. گروه 3+3. ارمنستان هنوز پاسخی نداده است. باز هم موضع غیرسازنده ارمنستان را شاهد هستید. اما ما کاملاً از آن حمایت می کنیم و این نه تنها برای حل و فصل مسائل پس از جنگ، بلکه به طور کلی برای توسعه منطقه ای در منطقه ما بسیار مهم خواهد بود.

الهام علی اف در ادامه این تبادل نظر درباره ملاقات با نخست وزیر ارمنستان گفت: ما آماده ایم و در واقع مذاکرات و تماس ها آغاز شده است. قالب همکاری در سطح معاونان نخست وزیر جمهوری آذربایجان، ارمنستان و روسیه وجود دارد. این قالب به مسائل مربوط به باز شدن ارتباطات اختصاص داده شده است.... ما بعلاوه آمادگی خود را برای آغاز همکاری با ارمنستان در خصوص توافقنامه صلح آینده اعلام می کنیم. همه این ابتکارات بارها به وسیله من و سایر مقامات بیان شده است، اما متأسفانه هنوز از سوی ارمنستان پاسخ مثبت داده نشده است. بنابراین موضع ما بدون تغییر است و مراحل خاصی وجود دارد، اما من فکر می کنم در طول این سال ما می توانستیم پیشرفت های بزرگ تری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1771

به "تورهای زمستانی ترکیه: علی اف از همکاری با ایران، روسیه و ترکیه حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای زمستانی ترکیه: علی اف از همکاری با ایران، روسیه و ترکیه حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید