قادری: تراکتور فصل بعد به کورس قهرمانی برمی شود، از غیبت طرفداران ضربه خوردیم

به گزارش عکس پارسی، هافبک تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد، این تیم در فصل آینده به کورس قهرمانی بازخواهد گشت.

قادری: تراکتور فصل بعد به کورس قهرمانی برمی شود، از غیبت طرفداران ضربه خوردیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

محمد قادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: هر دو تیم در این بازی دنبال برد بوده و خیلی خوب یکدیگر را بررسی نموده بودند. همواره بازی در اهواز در این فصل از سال سخت است. این درست است که بازی موقعیت های زیادی نداشت، ولی ما در مجموع بد بازی نکردیم. اگر سه امتیاز را می گرفتیم قطعاً شرایط تیم در جدول بهتر می شد، ولی امیدوارم در بازی روز شنبه برابر ماشین سازی یک نتیجه خوب بگیریم و با پیروزی در دربی تبریز صندلی مان را بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تراکتور در لیگ سال جاری نتوانست برای قهرمانی در لیگ بجنگد؟، توضیح داد: تراکتور طرفداران زیادی دارد و همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند. سال جاری اما اتفاقاتی رخ داد که در بعضی از بازی ها امتیازهای مهمی از دست دادیم، ضمن اینکه غیبت طرفداران هم در این فصل خیلی به تیم ما ضربه زد و امیدوارم از فصل آینده با ریشه کن شدن بیماری کرونا این شرایط تغییر کند.

قادری در خصوص شانس تراکتور برای کسب سهمیه هم گفت: همه چیز دست خودمان است و باید خوب امتیاز بگیریم. امیدوارم در ادامه بازی های این فصل نتایج خوبی گرفته و در نهایت به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. تراکتور مطمئناً فصل بعد به کورس قهرمانی برمی شود.

هافبک تیم فوتبال تراکتور با اشاره به عملکرد خودش در این فصل توضیح داد: اول فصل بدشانسی آوردم و 12، 13 بازی را از دست دادم، ولی در ادامه که بازی کردم شرایط بهتر شد و در لیگ قهرمانان هم این فرصت را پیدا کردم تا خودم را نشان دهم. امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1602

به "قادری: تراکتور فصل بعد به کورس قهرمانی برمی شود، از غیبت طرفداران ضربه خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادری: تراکتور فصل بعد به کورس قهرمانی برمی شود، از غیبت طرفداران ضربه خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید