قیمت مسکن در کدام محلات تهران سر به فلک گذاشت؟

به گزارش عکس پارسی، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: منطقه 13بیشترین و مناطق 22و 1تهران کمترین رشد قیمت مسکن را در دی ماه داشتند.

قیمت مسکن در کدام محلات تهران سر به فلک گذاشت؟

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمود محمودزاده در حاشیه مراسم معارفه و تکریم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به رشد 3 درصدی افزایش قیمت مسکن در دی ماه نسبت به آذر ماه، توضیح داد: افزایش قیمت در منطقه 13 نشان می دهد که توان خرید متقاضیان بیشتر در این مناطق است و در منطقه 22 اگرچه نوساز است، اما قدرت خرید مردم پایین است و به همین دلیل قیمت مسکن در این منطقه 9 دهم درصد کاهش داشته است. هم چنین وی در ادامه گفت: افزایش حق تقدم اوراق مسکن اگر چه تاثیر کمی در بازار مسکن گذاشته است، اما متقاضیان واقعی مسکن در بازار هستند بازار بر پایه قدرت خرید مردم است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره پایش بیش از 3 میلیون نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه های منعقد با سایر ارگان ها، بیان نمود: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی با سایر ارگان ها منعقد شد بیش از 3 میلیون نفر از متقاضیان پایش شدند و نتایج آن به زودی استان به استان اعلام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: 240 هزار نفر متقاضی در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند که از این تعداد 58 درصد آن ها واجد شرایط هستند و در کوشش هستیم تا خاتمه سال مرحله دوم ثبت نام صورت گیرد. محمود زاده اضافه نمود: پایش متقاضیان در بعضی از شهر ها به اتمام رسیده است و به وسیله سایت و پیامک به واجدین شرایط اعلام می گردد تا برای تکمیل پرونده به اداره راه و شهرسازی و بانک مراجعه نمایند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 696

به "قیمت مسکن در کدام محلات تهران سر به فلک گذاشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در کدام محلات تهران سر به فلک گذاشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید