مدیربرنامه های ایکاردی: لوکاکو در بازی های بزرگ برای اینتر کاری نکرده است!، شماره 9 قبلی تیم 150 گل زد

به گزارش عکس پارسی، مدیربرنامه های مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن معتقد است مهاجمی که جای همسر او را در ترکیب اصلی اینتر گرفته، در بازی های بزرگ نمی تواند به نراتزوری یاری کند.

مدیربرنامه های ایکاردی: لوکاکو در بازی های بزرگ برای اینتر کاری نکرده است!، شماره 9 قبلی تیم 150 گل زد

به گزارش خبرنگاران، با اینکه مائورو ایکاری از اینتر دور و برای یک سال به پاری سن ژرمن قرض داده شده است، جنگ سرد و لفظی میان همسر و مدیر برنامه های او با نراتزوری سرانجام نیافته است.

لوکاکو تابستان سال جاری به عنوان جانشین ایکاردی به اینتر پیوست و پیراهن شماره 9 او را هم از آن خود کرد. این مهاجم بلژیکی در این فصل گل هایی هم برای تیمش زده است اما به نظر همسر ایکاردی، مهاجم سابق منچستریونایتد در بازی های بزرگ نتوانسته به اینتر یاری کند.

واندا نارا در برنامه تلویزیونی تیکی تاکای ایتالیا گفت: خوب می گردد اگر ببینیم که لوکاکو در بازی های بزرگ هم خودی نشان می دهد. در لیگ قهرمانان او گل نزد و حالا دارد این مسابقات را در تلویزیون تماشا می نماید. شماره 9 سابق اینتر 150 گل زده بود.

اگرچه ایکاردی در برنامه های آنتونیو کونته، سرمربی اینتر جایی نداشته اما نارا تأثیرگذاری این مرد ایتالیایی بر عملکرد اینتر را تحسین برانگیز دانست. او گفت: ارزش افزوده واقعی اینتر کونته است. اوست که در این تیم تفاوت ایجاد نموده است. کونته فقط سه مرتبه با خط میانی که در ابتدای فصل درخواست نموده بود، تیمش را به میدان فرستاده است. مردم همواره تغییر نظر می دهند. لوکاکو بعد از حذف اینتر از لیگ قهرمانان مورد انتقاد واقع شد و حالا همه دارند از او به عنوان یک پدیده یاد می نمایند.

لوکاکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای این فصل برای اینتر در 6 بازی تنها 2 گل زد در حالی که ایکاردی در بازی های اروپایی این فصل پاری سن ژرمن 5 گل زده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 662

به "مدیربرنامه های ایکاردی: لوکاکو در بازی های بزرگ برای اینتر کاری نکرده است!، شماره 9 قبلی تیم 150 گل زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیربرنامه های ایکاردی: لوکاکو در بازی های بزرگ برای اینتر کاری نکرده است!، شماره 9 قبلی تیم 150 گل زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید