مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

به گزارش عکس پارسی، اگر دلیل اصلی گردشگران برای سفر به گرجستان خرید باشد در میان شهرهای این سرزمین شهر تفلیس می تواند بهترین گزینه باشد . چرا که تفلیس به سبب داشتن بازارها و مراکز خرید متعدد و همچنین عرضه اجناس و اقلام با کیفیت در این گزینه های خرید می تواند رضایت گردشگران را جلب نماید . مرکز خرید لیلو تفلیس با ارائه محصولات متنوع با قیمت های مناسب یکی از محبوب ترین مراکز خرید پایتخت گرجستان است . این مرکز خرید با بیش از 26 سال سابقه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید تفلیس بوده و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد . بازار لیلو تفلیس شاید به مانند بعضی از مراکز خرید این شهر شیک و امروزی نباشد اما تنوع محصولات آن موجب شده هر روزه افراد زیادی از آن بازدید نمایند . ساعت فعالیت مرکز خرید لیلو گرجستان در تمامی روزهای هفته از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد .

مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گردشگران تور تفلیس با مراجعه به لیلو مال Lilo Mall Tbilisi که یکی از بهترین مراکز خرید در تفلیس می باشد می توانند خریدی مناسب و لذت بخش را تجربه نمایند . این مرکز خرید در سال 1991 میلادی به عنوان اولین مرکز خرید تفلیس با اجازه رسمی از دولت گرجستان ، توسط شرکت Elsavako به بهره برداری رسیده است . این مرکز تجاری با وسعتی بیش از 35 هکتار از عظیمترین ها در تفلیس و گرجستان و حتی منطقه قفقاز است . لیلو تفلیس دارای 6 هزار فروشگاه و غرفه برای عرضه انواع محصولات خارجی و گرجی به صورت خرده فروشی ، عمده فروشی و تجارت می باشد . مراجعه نمایندگان باید توجه داشته باشند که در بازار لیلو تفلیس اصناف دسته بندی و طبقه بندی نشده و جای مشخصی در این بازار عظیم تفلیس ندارند .

در مرکز خرید لیلو هر انچه که گردشگران تور گرجستان و مردم بومی بخواهند با قیمت و کیفیت مناسب یافت می گردد . انواع لباس و پوشاک ، اقلام آرایشی و بهداشتی ، مبلمان ، کیف و کفش ، پارچه ، عطر ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم منزل و … از جمله کالاهایی هستند که در بازار عظیم لیلوی تفلیس به فروش می رسند . علاوه بر غرفه ها و فروشگاه های متنوع ، برای راحتی مراجعه نمایندگان در این مرکز خرید امکانات رفاهی چون کافه و رستوران ، پارکینگ ، ایستگاه اتوبوس ، تاکسی و بانک نیز فراهم شده است . همچنین در مجتمع تجاری لیلو دفاتر و مراکزی برای مشاغل مختلف در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به سالن های زیبایی ، دفاتر حقوقی ، خیاطی و … اشاره کرد .

لیلو به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید گرجستان در خیابان کاختی شماره 112 واقع شده است . گردشگران برای رفتن به این مجموعه می توانند از تاکسی استفاده نمایند یا از ایستگاه متروی ایسانی سوار اتوبوس شماره 41 شوند و یا از ون هایی که در میدان واگزال برای انتقال افراد به این بازار مستقر شده اند بهره ببرند . شاید برایتان جالب باشد که بدانید مرکر خرید لیلو شهر تفلیس علاوه بر اینکه مایحتاج گرجستان را تامین می نماید نقش بسزایی نیز در فراهم نمودن اقلام مورد احتیاج منطقه قفقاز و دیگر کشورهای منطقه ایفا می نماید . گفتنی است که در این مرکز خرید انواع سوغات تفلیس نیز به فروش می رسد .

مشخصات مرکز خرید لیلو تفلیس

  • آدرس مرکز خرید لیلو تفلیس : 112Kakheti Hwy, Tbilisi 0151, Georgia
  • تلفن بازار لیلو تفلیس : 322407006 - 995+
  • وب سایت مرکز خرید لیلو در تفلیس : https://lilomall.ge/en/
  • ساعت کاری لیلو مال تفلیس : همه روزه از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر
منبع: لذت سفر
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 814

به "مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید