تور تایلند: ممنوعیت ورود اتباع 8 کشور آفریقایی به تایلند در پی شیوع اومیکرون

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اوپاس کارنکاوین پونگ مدیر کل اداره کنترل بیماری های تایلند روز شنبه گفت که کشورش سفر اتباع هشت کشور آفریقایی را با توجه به ظهور و توسعه سویه تازه کروناویروس به نام اومیکرون به تایلند ممنوع خواهد نمود.

تور تایلند: ممنوعیت ورود اتباع 8 کشور آفریقایی به تایلند در پی شیوع اومیکرون

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

براساس این گزارش، اوپاس کارنکاوین پونگ، در جریان برگزاری یک نشست توجیهی در همین خصوص گفت: وزارت بهداشت و مرکز دولتی کنترل شیوع کرونا به زودی بیانیه ای در این مورد منتشر خواهند کرد که بر اساس آن، ورود مسافران این کشورها را از دسامبر 2021 به تایلند ممنوع می نماید.

به گفته این مقام، تا آن موقع، افرادی که از زیمبابوه، آفریقای جنوبی، نامیبیا، بوتسوانا، لسوتو، اسواتینی، مالاوی و موزامبیک وارد خواهند شد، نمی توانند از رویه ورود بدون احتیاج به قرنطینه که برای گردشگران کاملاً واکسینه شده لحاظ می گردد، استفاده نمایند.

کارنکاوین پونگ از مقامات وزارت بهداشت تایلند نیز در این خصوص گفت: همه مسافرانی که طی روزهای آینده از هشت کشور آفریقایی وارد تایلند می شوند، باید قرنطینه کامل 14 روزه را بدون توجه به شرایط واکسیناسیون انجام دهند.

وی با این حال اضافه کرد که سویه تازه کرونا هنوز در تایلند شناسایی نشده است.

گفتنی است، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز آدینه سویه تازه آفریقای جنوبی را به عنوان یکی از نگرانی های پیش روی بهداشت جهانی شناسایی نموده و بیان کرد که این سویه تازه دارای تعداد زیادی جهش 32 درجه است که احتمالاً آن را قابل انتقال و خطرناک تر می نماید. WHO نام آن را اومیکرون، پانزدهمین حرف الفبای یونانی نامگذاری نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1832

به "تور تایلند: ممنوعیت ورود اتباع 8 کشور آفریقایی به تایلند در پی شیوع اومیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: ممنوعیت ورود اتباع 8 کشور آفریقایی به تایلند در پی شیوع اومیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید