نرخ هزینه اقامت در نصف جهان ، بهترین جهت برای سفر به اصفهان

به گزارش عکس پارسی، جهت سفر به شهر اصفهان و با عبور از قم و کاشان و با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود چهار ساعت در راه باشید.

نرخ هزینه اقامت در نصف جهان ، بهترین جهت برای سفر به اصفهان

به گزارش، مسافرت های نوروزی از جمله مسافرت هایی لذتبخش و جذابی محسوب می شود که هر فردی را به خود جذب می کند. حال این جذابیت درست زمانی به اوج خود می رسد که شما دقیقا بدانید مقصد کجاست و تنها بدنبال بهترین و زیباترین راه برای رسیدن به آن باشید که امروز قصد داریم تا این موضوع را برای رسیدن به شهر اصفهان البته با مبدا تهران بررسی نماید.

قطعا بسیاری از مسافران اصفهان ترجیح می دهند برای استراحت و اقامت به هتل بروند، اما این موضوع که چه میزان بودجه در نظر گرفته اند و چه هتلی مدنظرشان است سوالی است که شاید بتوان در جدول زیر پاسخ آن را یافت:

از کدام راستا به اصفهان برویم بهتر است؟

جالب است بدانید که برای رسیدن به شهر اصفهان با عبور از قم و کاشان و با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود چهار ساعت در راه باشید و مسافتی حدود چهارصد و چهل و هفت کیلومتر را طی نمایید.

و اگر بخواهیم با گشت و گذاری کوتاه از مبدا تهران به اصفهان سفر کنیم و از شهر همدان بگذریم باید چیزی حدود هفت ساعت و چهل و هفت دقیقه در راه باشیم و هشتصد و بیست و پنج کیلومتر راستا را طی کنیم.

و در نهایت اگر بخواهیم سفری از تهران به یزد و در نهایت اصفهان داشته باشیم باید نهصد و سی و شش کیلومتر راستا را در نه ساعت طی نماییم.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 168

به "نرخ هزینه اقامت در نصف جهان ، بهترین جهت برای سفر به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ هزینه اقامت در نصف جهان ، بهترین جهت برای سفر به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید