نشست منتخب بویراحمد و دنا با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نشست منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف معین تکلیف مجتمع عظیم تجاری یاسوج بعد از گذشت 5 سال از کلنگ زنی این پروژه و یاری به مراکز درمانی به ویژه بیمارستان شهدای گمنام برگزار گردید.

نشست منتخب بویراحمد و دنا با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور

مهدی روشنفکر در این نشست با اشاره به کلنگ زنی پروژه مجتمع عظیم تجاری یاسوج متعلق به سازمان تامین اجتماعی با مشارکت سازمان مالی کوثر در سال 95، گفت: هنوز خبری از اجرای این پروژه نیست و مردم از این شرایط گلایه دارند.

وی اضافه نمود: پروژه رها شده مرکز تجاری شهر یاسوج در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر مربوط به سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین پروژه این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک معضل به نوعی مرکز شهر را تعطیل نموده و چهره بسیار زشتی به شهر داده است.

منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون توضیح داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود سازمان تامین اجتماعی در زمینه یاری ریالی و تجهیزاتی به درمانگاه های این سازمان به ویژه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نگاه ویژه داشته باشند.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: در صورت اعلام آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه مجتمع عظیم تجاری یاسوج تمام قد از وی حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه آمادگی مشارکت با سرمایه گذار را داریم و حتی بخشی از آورده مورد احتیاج غیر از زمین محل اجرای پروژه را تامین می کنیم، ادامه داد: در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه گذار نیز در حد توان به وسیله بانک رفاه کارگران یاری می کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام کرد: برای اجرای این پروژه 400 تا 500 میلیارد تومان اعتبار احتیاج بوده که در صورت پیدا شدن سرمایه گذار می توان بخشی از این میزان را در هنگام پیش فروش ها تامین کرد.

به گزارش خبرنگاران، همچنین مهدی روشنفکر در این نشست از سالاری خواست برای معین تکلیف این پروژه از هیچ کوششی دریغ ننموده و بعد از سال ها بیش از این مردم را نگران نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 940

به "نشست منتخب بویراحمد و دنا با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست منتخب بویراحمد و دنا با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید