نمایش مجموعه ای از مجسمه های بورژوآ و نقاشی های کاندینسکی در استرالیا

به گزارش عکس پارسی، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، نمایش مجموعه ای از مجسمه های بورژوآ و نقاشی های کاندینسکی در استرالیا صورت می گیرد.

نمایش مجموعه ای از مجسمه های بورژوآ و نقاشی های کاندینسکی در استرالیا

دولت نیو ساوت ولز میخواهد برای جذب گردشگران به سیدنی شماری از آثار هنری لوئیز بورژوآ مجسمه ساز مشهور در کنار نمایشگاه بزرگی از آثار واسیلی کاندینسکی نقاش نامدار روس را در امسال میلادی در گالری هنری نیوساوت ولز به نمایش بگذارد.

موسسه مجموعه هنری بین المللی سیدنی در فاصله سال 2023 تا 2024 نیز نمایشگاه بزرگی را برای آثار تاکیتا دین هنرمند بریتانیایی آلمانی در ماه دسامبر در موزه هنرهای معاصر به نمایش خواهد گذاشت.

وزیر هنر نیو ساوت ولز بیان کرد، انتظار می رود این سه نمایشگاه که آثار بعضی از شناخته شده ترین چهره های دنیا را شامل می شوند، حدود 28000 نفر از علاقمندان به هنر را به سیدنی جذب و 21 میلیون دلار به اقتصاد کشور یاری نمایند.

نمایشگاه بورژوآ که از نوامبر سال 2023 تا آوریل 2024 برگزار خواهد شد، بیش از 150 مورد از آثار هنری این هنرمند متولد فرانسه را شامل خواهد شد. این نمایشگاه آثاری را به نمایش میگذارد که بورژوآ در طول هفت دهه فعالیت هنری خلق نموده و در بین آنها بعضی از نخستین آثار این هنرمند نیز وجود دارد. بورژوآ در سال 2010 در سن 99 سالگی درگذشت.

بعضی از آثار بورژوآ که به سیدنی منتقل می شوند تا به امروز در استرالیا نمایش داده نشده اند؛ از جمله این آثار به مجسمه عنکبوت خمیده میتوان اشاره نمود.

عنکبوت خمیده اثر لوئیز بورژوآ

نمایشگاه بزرگ کاندینسکی از ماه نوامبر تا مارس در ساختمان قدیمی گالری هنری نیو ساوت ولز برگزار خواهد شد. یکی از این آثار کوه آبی خواهد بود که کاندینسکی آن را در اوایل قرن بیستم و در زمان اقامتش به عنوان یک روس جوان در آلمان خلق نموده بود.

چشم انداز بارانی اثر واسیلی کاندینسکیمنبع: همگردی
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2157

به "نمایش مجموعه ای از مجسمه های بورژوآ و نقاشی های کاندینسکی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش مجموعه ای از مجسمه های بورژوآ و نقاشی های کاندینسکی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید