ورود به اورامانات ممنوع شد

به گزارش عکس پارسی، استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ورود به مناطق اورامانات از ساعت 14 فردا (سه شنبه 12 خرداد) تا روز شنبه هفته آینده ممنوع است و تنها افراد بومی می توانند وارد این منطقه شوند.

ورود به اورامانات ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اضافه کرد: افرادی که قصد انجام کارهای اداری در این منطقه را دارند می توانند تا ظهر فردا پیگیر امور خود باشند.

وی اضافه کرد: مردم اورامانات بسیار مهمان نواز هستند اما اگر در تعطیلات آخر هفته سیل مسافران به این منطقه وارد شوند، شاهد بحرانی شدن شرایط بیماری کرونا خواهیم بود.

شهرستان های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه جزء منطقه اورامانات محسوب می شوند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود از شهرداری ها به ویژه شهرداری مرکز استان خواست که به تجمعات سطح شهر خاتمه دهد.

بازوند اضافه کرد: اکنون در مناطقی همچون میدان آزادی، مسکن و پرنده فروشان در سطح شهر کرمانشاه شاهد تجمع بیش از حد مردم هستیم؛ اگر نتوانیم این تجمعات را ساماندهی کنیم خسارت های بسیاری خواهیم داد.

حضور بیش از 10 نفر در خاکسپاری ممنوع است

وی با انتقاد از فرایند عادی شدن مراسم خاکسپاری در کرمانشاه گفت: فرمانداران و شهرداران باید از تجمع در مراسم خاک سپاری ها جلوگیری نمایند؛ حضور بیش از 10 نفر در مراسم تشییع جنازه و خاک سپاری ها ممنوع خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تاکید نمود: در صورت تکرار و مشاهده تجمعات، فرمانداران و شهرداران باید در این زمینه جوابگو باشند.

بازوند همچنین تصریح کرد: تمام ادارات باید نسبت به تعطیلی آبدارخانه ها اقدام نمایند و مراجعه نمایندگان به ادارات نیز باید حتما ماسک داشته باشند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 151 هزار و 466 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 797 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان نمود: از دیروز تا امروز 11 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2هزار و 516 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، 511 مورد بستری و دو هزار و 5 مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 151 هزار و 466 نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا به امروز 118 هزار و 848 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 2527 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا به امروز 935 هزار و 894 آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور صورت گرفته است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اضافه کرد: استان های اصفهان، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 992

به "ورود به اورامانات ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به اورامانات ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید