پیروزی مقتدرانه ایران برابر بلغارستان، شب عالی الکنو و شاگردانش

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم خود امشب از ساعت 22 مقابل تیم ملی بلغارستان صف آرایی کرد و 3 بر صفر این تیم را شکست داد.

پیروزی مقتدرانه ایران برابر بلغارستان، شب عالی الکنو و شاگردانش

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

ولادیمیر الکنو در شروع بازی از ترکیب متفاوت استفاده کرد و میثم صالحی، محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، رضا عابدینی، محمد موسوی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت پور را روانه زمین کرد.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران

بردیا سعادت بازیکن 19 ساله والیبال کشورمان که در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت پیروز شد در نخستین تایم استراحت فنی چهار امتیاز برای ایران دریافت کند. بلغارستان نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 به سود خود به خاتمه برد. در ادامه ایران پیروز شده امتیازات عقب افتاده را جبران کند و با درخشش بردیا سعادت دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 12 به سود ایران همراه شد. ملی پوشان والیبال کشورمان اختلاف امتیاز خود را حفظ کردند تا نخستین ست بازی 25 بر 20 را با پیروزی پشت سر بگذارند.

ست دوم؛ 33 بر 31 به سود ایران

بلغارها همانند ست نخست بازی شروع خوبی در ابتدای ست دوم داشتند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 5 به سود آنها به خاتمه رسید. در ادامه ایران همانند ست نخست پیروز شد امتیازات از دست رفته را جبران کند و محمد موسوی با یک کار سرعتی در امتیاز 11 بازی را به تساوی کشاند و دفاع امیرحسین اسفندیار ایران را 12 بر 11 پیش انداخت تا سرمربی بلغارها درخواست تایم استراحت دهد. در ادامه دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 14 به سود بلغارها همراه شد و در ادامه نیز حریف توانست فرایند امتیازگیری خود را ادامه دهد و در حالیکه 23 بر 20 از ایران پیش بود تعویض های الکنو ورق را برگرداند. با ورود امیرحسین اسفندیار و صابر کاظمی به جای بردیا سعادت و پوریا فیاضی ایران یک بار دیگر با زدن سرویس های خوب و آبشارهای کاظمی پیروز شد کار را برابر کند. رالی جذاب دو تیم تا امتیاز 33 ادامه داشت که در این امتیاز ملی پوشان کشورمان عالی عمل کردند و این ست را 33 بر 31 با فزونی به خاتمه بردند.

ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

بلغارها مانند ست اول و دوم نخستین امتیاز را دریافت کردند اما در ادامه سرویس های خوب ایران باعث شد تا ایران نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 پیروز طی کند. در ادامه دو تیم بازی نسبتاً برابری را پیش بردند و دومین تایم استراحت فنی با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه 16 بر 15 به سود ایران همراه شد. در نهایت ست سوم بازی نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد تا شاگردان الکنو با نتیجه سه بر صفر از سد بلغارستان عبور نمایند.

این آخرین بازی ایران در هفته دوم بود، ملی پوشان به مدت سه روز استراحت خواهند داشت و در شروع هفته سوم ملی پوشان ایران روز چهارشنبه از ساعت 20:30 مقابل آمریکا صف آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1643

به "پیروزی مقتدرانه ایران برابر بلغارستان، شب عالی الکنو و شاگردانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقتدرانه ایران برابر بلغارستان، شب عالی الکنو و شاگردانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید