کاهش دمای هوا در نوار شمالی ، ادامه رگبارهای تابستانه

به گزارش عکس پارسی، براساس آخرین اطلاعات نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی از اواخر روز شنبه تا اواسط هفته برای نوار شمالی کشور فرایند کاهشی دما 5 تا 10 درجه انتظار می رود.

کاهش دمای هوا در نوار شمالی ، ادامه رگبارهای تابستانه

به گزارش خبرنگاران از مهر، براساس آخرین اطلاعات نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی امروز برای نواحی از استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی افزایش ابر همراه با رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه فعالیت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده تشکیل خواهد شد و برای بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

روز دوشنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب کشور تضعیف شده و برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و بخش هایی از اردبیل بارش پراکنده انتظار می رود.

گفتنی است که طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، بخش هایی از کرمان، هرمزگان و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

از اواخر روز شنبه تا اواسط هفته برای نوار شمالی کشور فرایند کاهشی دما 5 تا 10 درجه انتظار می رود، طی سه روز آینده برای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سمنان، قم، شمال اصفهان، البرز، جنوب تهران و مرکزی و وزش باد شدید پیش بینی می گردد؛ دریای عمان و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز طی روزهای شنبه تا دوشنبه مواج است. دریای خزر از شنبه تا اوایل وقت سه شنبه مواج خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1126

به "کاهش دمای هوا در نوار شمالی ، ادامه رگبارهای تابستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوا در نوار شمالی ، ادامه رگبارهای تابستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید