طراحی محوطه ویلا: گفت وگوی پوتین با علی اف و پاشینیان درباره قره باغ

به گزارش عکس پارسی، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه تلفنی با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان درباره موضوع قره باغ گفت وگو کرد.

طراحی محوطه ویلا: گفت وگوی پوتین با علی اف و پاشینیان درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان درباره موضوع قره باغ گفت وگو کرد.

بر اساس بیانیه کاخ کرملین، پوتین در این تماس تلفنی با الهام علی اف و نیکول پاشینیان درباره تحولات اخیر درباره منطقه قره باغ با تاکید بر حل عملی موضوعات و تضمین امنیت و ثبات بر منطقه گفت وگو کرد.

در این بیانیه آمده است، اهمیت اجرای تمامی بندهای بیانیه سه جانبه نهم نوامبر 2020 و 11 ژانویه و 26 نوامبر 2021 مورد تاکید نهاده شد.

باکو و ایروان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی یک جنگ 44 روزه را تجربه کردند و این جنگ با میانجیگری مسکو به توافق آتش بس ختم شد. به رغم آتش بس بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، اختلافات و تنش های دو کشور بر سر موضوعاتی از قبیل مشخص مرز و گذرگاه های ارتباطی هنوز حل نشده است.

الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان نیز اخیرا با خط و نشان کشیدن برای ارمنستان حین بازدید از منطقه آغدام گفت: ما در سرزمین خود هستیم. ما به آن دیار بازگشته ایم، به قیمت جان شهدای آذربایجانی خون داده ایم. ما در این سرزمین ها محکم ایستاده ایم و اینجا زندگی خواهیم کرد.اینک قره باغ در آذربایجان است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2007

به "طراحی محوطه ویلا: گفت وگوی پوتین با علی اف و پاشینیان درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی محوطه ویلا: گفت وگوی پوتین با علی اف و پاشینیان درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید