6000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی کلنگ زنی شد

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/آذربایجان غربی 6000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

6000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی کلنگ زنی شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز27 اردیبهشت در مراسم شروع به کار شرکت عمران شهر جدید گلمان اضافه نمود:امروز کلنگ احداث 6386 واحد مسکونی طرح اقدام ملی درجهت بهبود شرایط مسکن در آذربایجان غربی به زمین زده شد.

اسلامی با اشاره به ایجاد شهر جدید گلمان توضیح داد: سازوکارهایی در قالب شهرهای جدید و اداره شهر به صورت شرکت در غالب سرمایه گذاری یک تجربه پیروز است که این دولت نیز به ایجاد شهرهای جدید توجه ویژه ای دارد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید به اینکه تا سال 97 تعداد شهرهای جدید کشور17 شهربود، خاطر نشان کرد: درحال حاضر 23 شهر جدید در کشور وجود دارد که یک ظرفیت برای کشوراست.

وی یاد آور شد: فضای سکونت گاهی و توجه به جذابیت سکونت در شهرهای جدید باید در اولویت قرار گیرد تا مردم راغب به زندگی در شهرهای جدید گردد.

اسلامی اظهار کرد: با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت مسکن می توان شرایط مسکن عمومی را حل و مسائل مسکن کشور را مهار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1607

به "6000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید