شروع ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری

به گزارش عکس پارسی، ساخت و احداث دو درمانگاه در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران، محمدنورآزادی رئیس اداره امور شعب استان اصفهان و احمدرضا صباغی فرادنبه رئیس اداره امور شعب استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.

شروع ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبر نقدنیه ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران به همراه کادر پزشکی و درمانی بیمارستان طی سفر به دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری از نحوه ارائه خدمات به همکاران مطلع شد و از فرایند راه اندازی درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در این دو استان هم بازدید کرد.

حسینعلی سخندان در جریان این دو سفر با بیان گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های ایجاد شده در خدمات بیمارستانی بانک طی چند سال گذشته، گفت: همه کوشش ما این است که رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به بیمارستان را جلب کنیم و برای این منظور خدمات تازه ای در استان ها تعریف نموده ایم. وی شروع به کار درمانگاه های بیمارستان در استان ها را می توان تحولی جدی در حوزه تامین سلامت کارکنان دانست و گفت: با راه اندازی پی در پی درمانگاه های بیمارستان بانک ملی ایران و امکانات ایجاد شده در استان ها، شکل رسیدگی به بیماران تغییر نموده است. مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران بعلاوه به کوشش شبانه روزی مدافعان سلامت این بیمارستان طی یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: همه کوشش ما این است که بتوانیم از شرایط حساس کنونی به سلامت عبور کنیم. وی در مراسم شروع به ساخت این درمانگاه ها با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه، تاکید نمود که حداکثر امکانات موجود برای خدمت رسانی به عموم هموطنان در این مراکز استفاده خواهد شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1714

به "شروع ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید