آلمان خواهان توقف مبادلات تسلیحاتی کشورهای اروپایی با روسیه شد

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: وزیر اقتصاد آلمان به دلیل بحران اوکراین انتقاد شدیدی را به تجارت های تسلیحاتی کشورهای فرانسه و انگلیس با مسکو وارد نموده و خواهان توقف این مبادلات تجاری شد.

آلمان خواهان توقف مبادلات تسلیحاتی کشورهای اروپایی با روسیه شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از نشریه دی سایت، زیگمار گبریل، وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان صادرات تسلیحات کشورهای فرانسه و انگلیس به روسیه را محکوم کرد.

وی از فرانسه و انگلیس انتقاد کرد که با وجود بحران اوکراین همچنان به روسیه سلاح تحویل می دهند.

وی که در مصاحبه با آ ار دی آلمان سخن می گفت گفت که از این دو کشور توقف همه صادرات تسلیحات به روسیه را انتظار دارد. شرکت های تسلیحاتی آلمانی حتی زمانی که قراردادهای آن ا مربوط به گذشته است سلاح به روسیه تحویل نمی دهند. من از فرانسه و انگلیس هم این انتظار را دارم.

گبریل همچنین توضیح داد که دولت ائتلافی گذشته در آۀمان به صنعت تسلیحات یاری می کرد که سلاح ها را به مناطقی صادر نمایند که بر اساس مقررات اصلا نبای به این کشورها این گونه صادرات انجاممی شد. بعضی استثنائات بخصوص زمانی که پای منافع امنیتی آلمان در میان است وجود دارد. دولت قبلی آلمان از این استثنائات یک قاعده ساخته بود. این قابل قبول نیست که سلاح ها به مناطق و کشورهایی تحویل داده گردد که دو سال بعد و در یک عملیات صلح در این مناطق این گروه ها رو در روی سربازان آلمانی قرار گیرند. سربازان فرانسوی در حال حاضر سلاح های آلمانی را در دستان تروریست ها و القاعده قرار می دهند و اگر ما مراقب و بسیار محتاط نباشیم این یک تجارت با مرگ است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 511

به "آلمان خواهان توقف مبادلات تسلیحاتی کشورهای اروپایی با روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان خواهان توقف مبادلات تسلیحاتی کشورهای اروپایی با روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید