تور ارزان اروپا: بخشی از مسائل واردات کامیون های اروپایی رفع شد

به گزارش عکس پارسی، فرایند ترخیص کامیون های اروپایی افزایش پیدا نموده و بخشی از مشکلاتی که مانع واردات کامیون ها می شد، رفع شده است.

تور ارزان اروپا: بخشی از مسائل واردات کامیون های اروپایی رفع شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرنگاران - صدر الله بمانا گفت: هم اکنون چندین فرآیندی که باعث کند شدن فرایند واردات کامیون های اروپایی شده بود، برطرف شده است. سازمان ملی استاندارد تمامی فرآیند های خود را در این بخش اصلاح نموده و از سوی دیگر هم سازمان حفاظت از محیط زیست هم خدمات خود را در این بخش 3 درصد کاهش داده است.

به گفته مشاور سازمان راهداری در نوسازی ناوگان استهلاک ناوگان فرسوده در کشور بسیار بالا است و بسیاری از این ناوگان در کشور نیازمند تعویض قطعه هستند که باعث افزایش هزینه های نگهداری آن ها شده است.

بمانا این را هم گفت که برای نوسازی ناوگان باید به طور قطع تعدادی از ناوگان های فرسوده از مدار خارج شوند.

واردات کامیون های دست دوم اروپایی و زیر 3 سال ساخت از اوایل بهار 1399 کلید خورد، اما با گذشت یک سال و نیم از شروع این فرآیند، به علت پیچیدگی های آئین نامه واردات این نوع کامیون که در ماده 30 قانون احکام دائمی برنامه های 5 ساله ذکر شده، فرآیند ترخیص 6 هزار و 600 دستگاه کامیون دست دومی که ثبت سفارش شده بود، با مسائل و موانع بسیار زیادی از جمله تایید سازمان استاندارد، گمرک و اسقاط خودرو ها با مسائلی روبه رو شد که سازمان راهداری با رایزنی هایی که انجام داده بخشی از آن ها برطرف شده است.

هم اکنون یک هزار و 500 دستگاه شماره گذاری و 3 هزار کامیون وارداتی ترخیص شده است.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1966

به "تور ارزان اروپا: بخشی از مسائل واردات کامیون های اروپایی رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: بخشی از مسائل واردات کامیون های اروپایی رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید