بیش از 80 درصد برنامه های هفته دولت در لرستان افتتاحی هستند

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از 80 درصد برنامه های هفته دولت در استان افتتاحی هستند.

بیش از 80 درصد برنامه های هفته دولت در لرستان افتتاحی هستند

سید موسی خادمی در آیین افتتاح و بهره برداری از 8 پروژه مربوط به ساختمان های اداری فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: تعداد زیادی از پروژه های اقتصادی و عمرانی استان در اواخر دولت قبل به بهره برداری رسیده است.

وی شرح داد: 104 پروژه در این هفته افتتاح یا کلنگ زنی شده که از این تعداد 66 پروژه عمرانی و 38 پروژه اقتصادی بوده و جمع کل اعتبارات این پروژه ها حدود 473 میلیارد تومان است؛ 191 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی و 283 میلیارد تومان هم مربوط به حوزه اقتصادی است.

استاندار لرستان گفت: خوشبختانه بیش از 80 درصد یعنی حدود 380 میلیارد تومان این پروژه ها افتتاحی است و پروژه های کمتری کلنگ زنی شده تا به صورت نیمه تمام روی دست دولت نماند و سعی کرده ایم پروژه های نیمه تمام گذشته را به نتیجه برسانیم.

خادمی اضافه کرد: تقریباً بیشتر پروژه های نیمه تمام استان در این چند سال به نتیجه رسیده و بخشی از آن ها که به جای مانده این قابلیت را دارند که در چند ماه آینده به بهره برداری برسند.

وی بیان نمود: از جمله پروژه هایی که در برنامه امروز به طور خاص افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت ساختمان های اداری فرمانداری ها و بخشداری ها تابعه استان بود که 8 ساختمان اداری با زیربنای 3500 مترمربع و اعتباری حدود 11 میلیارد تومان در پنج شهرستان به بهره برداری رسید و تعداد زیادی از بخشداری ها و فرمانداری ها صاحب ساختمان اداری شدند و می توانند از این امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1728

به "بیش از 80 درصد برنامه های هفته دولت در لرستان افتتاحی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 80 درصد برنامه های هفته دولت در لرستان افتتاحی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید