تغییر محدودیت های کرونایی ، کدام کسب و کارها مشمول بازگشایی می شوند؟

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، حسین ذوالفقاری، در انتها نشست راه اندازی سکوی مدیریت هوشمند بیماری های همه گیر در وزارت کشور طی سخنانی گفت: با فرایند افزایش واکسیناسیون در کشور از یک طرف و طولانی شدن بیماری باید طولانی شدن محدودیت ها را در دستور کار قرار می دادیم.

تغییر محدودیت های کرونایی ، کدام کسب و کارها مشمول بازگشایی می شوند؟

وی با تاکید بر اینکه دستور رئیس جمهور همواره بر این بوده که با یک نگاه تحولی به بحث کنترل بیماری کرونا نگاه کنیم، اسم کرد: ما مدیریت هوشمند محدودیت ها را در دستور کار قرار می دهیم که ریسک کمتری داشته باشد و با بحثی که الان داشتیم، مقرر شد تا محدودیت فقط مشمول افرادی گردد که دستورالعمل ها را رعایت نمی نمایند.

از سرگیری فعالیت همه اصناف

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به تغییر محدودیت های کرونایی، اظهار داشت: در فضای نو همه اصناف اعم از گردشگری و هتلداری هم می توانند فعالیت نمایند چون هر دو طرف باید از سلامت لازم برخوردار باشند و با استفاده از پلتفرمی که طراحی شده، خدمات دهنده، خدمات گیرنده و محیط خدمات باید از بیماری پاک باشد تا مجوز فعالیت داده گردد.

ذوالفقاری با بیان اینکه سامانه به مرور تکمیل می گردد، گفت: این سیستم با توجه به هوشمند بودن می تواند یاری های زیادی به دستگاه ها داشته باشد. البته یک پیوست اطلاع رسانی مستمر باید برای فرهنگ سازی وجود داشته باشد که این کار احتیاج به کار رسانه ای طولانی مدت دارد تا مردم با این روش آشنایی کامل را پیدا نمایند.

وی یادآور شد: طرح تغییر محدودیت های کرونایی فعلا به صورت آزمایشی اجرا می گردد تا اشکالات آن حل و آنالیز های لازم درباره نواقص آن انجام گردد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1770

به "تغییر محدودیت های کرونایی ، کدام کسب و کارها مشمول بازگشایی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر محدودیت های کرونایی ، کدام کسب و کارها مشمول بازگشایی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید