حمله ترامپ به پلیس و شهردار درباره زد و خورد خونین در تجمع حامیان اش:آنتیفای اشغال به مردم بی گناه و سالخوردگان حمله کرد، عکس

به گزارش عکس پارسی، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا از درگیری هایی که حین راهپیمایی میلیونی حامیانش در واشنگتن دی .سی رخ داد، به شدت انتقاد کرده و از پلیس خواست تا کارش را درست انجام بدهد!

حمله ترامپ به پلیس و شهردار درباره زد و خورد خونین در تجمع حامیان اش:آنتیفای اشغال به مردم بی گناه و سالخوردگان حمله کرد، عکس

به نوشته روزنامه دیلی میل، در جریان راهپیمایی روز شنبه صحنه های خشونت بار و خونباری در نزدیکی کاخ سفید رقم خورد. گروه راست افراطی نئوفاشیست موسوم به پراود بویز و حامیان ترامپ با گروه های جناح چپگرا چندین دقیقه درگیر شدند تا اینکه پایان پلیس سر رسید.

دست کم 20 معترض بازداشت شده و یک مرد جوان هم از ناحیه پشت با چاقو هدف اصابت قرار گرفت. دو پلیس هم حین تلاش برای جدا کردن گروه های درگیر مصدوم شدند. با بالا دریافت درگیری ، مواد محترقه و بطری هم به سمت طرفداران ترامپ پرتاب شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری پیام های توییتری نوشت: آنتیفای آشغال شنبه به تجمع حامیان ترامپ آمد تا به مردم حمله کند چون این مردم شدیدا مقابله کردند. آنتیفا تا شب صبر کرد تا 99 درصد بروند تا به مردم بی گناه ماگا (آمریکا را دوباره با عظمت کنیم) حمله کند. پلیس دی.سی کارت را انجام بده و عقب نشینی نکن!!!

او همچنین نوشت: آنتیفای چپ رادیکال آشغال شنبه با جمعیت بزرگ حامیانم در واشنگتن دی.سی به حاشیه رانده شد اما شب که 99 درصد جمعیت رفتند، به افراد سالخورده و خانواده ها حمله کرد. پلیس به آنجا رفت ولی دیر شده بود. شهردار تو کارت را درست انجام نمی دهی!

ترامپ همچنین توییتی از یکی از طرفدارانش را بازانتشار کرد که اعتراضات را حق حامیان او می دانست. ترامپ در پاسخ به او گفت: سکوت رسانه ای دشمن مردم است!!!

رئیس جمهوری آمریکا همچنین توییتی از یک کاربر را بازانتشار کرد که از وجود احساسات ضد رسانه ای در اعتراضات شنبه صحبت می کرد و اینکه مردم دروغ های آنها درباره ترامپ و لحن خصمانه در قبال حامیان ترامپ را می بینند.

ترامپ هم با تشکر از او نوشت: رسانه آزاد و منصف در کشور ما از بین رفته است. آنها فقط درباره چیزهایی می نویسند که دلشان می خواهد. سرکوب! رسانه های خبری جعلی اصلا درباره ده ها هزار هواداری که امروز در دی .سی و نقاط بسیار دیگری جمع شدند، صحبت نکردند!

یکی از کاربران توییتر هم در پیامی نوشته بود که تاریخ نشان خواهد داد که ترامپ عالی ترین و اثرگذارترین پاسخ به یک پاندمی در تاریخ جهان را داشته است. ترامپ با بازانتشار این توییت و تشکر از او نوشت: اما رسانه های خبری جعلی هرگز این را نخواهند گفت!

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1271

به "حمله ترامپ به پلیس و شهردار درباره زد و خورد خونین در تجمع حامیان اش:آنتیفای اشغال به مردم بی گناه و سالخوردگان حمله کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به پلیس و شهردار درباره زد و خورد خونین در تجمع حامیان اش:آنتیفای اشغال به مردم بی گناه و سالخوردگان حمله کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید