فرایند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت نهاد های انقلابی در حوزه های مختلف و بویژه اجرای طرح های مالی گفت: با استفاده از ظرفیت این نهادها در استان فرایند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد.

فرایند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد

محمدصادق معتمدیان عصر امروز 23 آبان در ملاقات با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با قدردانی از کوشش های این بنیاد در اجرای طرح های محرومیت زدایی در آذربایجان غربی بویژه در شهرستان چالدران گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت نهاد های انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی فرایند محرومیت زدایی در این استان شتاب گیرد.

استاندار آذربایجان غربی بعلاوه از ورود واحدهای صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خرید سیب صنعتی استان و یاری به تعادل قیمت سیب های صنعتی قدردانی کرد و اضافه نمود: با ورود واحد های صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای خرید سیب صنعتی با قیمت تضمینی، باغداران توانستند بخشی از سیب صنعتی خود را با قیمت قابل قبول به فروش برسانند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف اضافه نمود: در بحث محرومیت زدایی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور موثر نهادها انقلابی بویژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هستیم .

معتمدیان بعلاوه در این ملاقات از آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حضور در آذربایجان غربی و آنالیز زمینه هایی سرعت بخشی به پروژه های محرومیت زدایی و توسعه این پروژه ها و بعلاوه اجرای پروژه های مالی در استان دعوت کرد.

در این ملاقات فتاح رییس بنیاد مستضعفان نیز با تبریک انتصاب محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آماده حضور در آذربایجان غربی و توسعه طرح های مالی در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1844

به "فرایند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید