نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت (

به گزارش عکس پارسی، مراسم ازدواج رسمی خانم مِتِه فردریکسن نخست وزیر دانمارک با همسرش دیروز (چهارشنبه)در کلیسایی در جزیره زیلَند دانمارک برگزار گردید.

نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت (

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران نخست وزیر دانمارک مراسم ازدواج خود را به خاطر کرونا به تعویق انداخته بود اما در نهایت دیروز (چهارشنبه) در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. او سال گذشته نیز مراسم ازدواج خود را به خاطر انتخابات دانمارک به تعویق انداخته بود.

مته 42 ساله با بو تِنگ بِرگ55 ساله ازدواج نموده است. همسر 55 ساله خانم نخست وزیر یک کارگردان سینماست که سال ها با یکدیگر رابطه داشته اند.

نخست وزیر دانمارک دارای 2 فرزند از ازدواج پیشین خود است.او برای ماه عسل به جزیره زیلند رفته است اما از آنجا به منظور شرکت در نخستین نشست سران اروپا پس از بحران کرونا در روزهای 17 و 18 ژوئیه (فردا و پس فردا) به بروکسل خواهد رساند.

سران اروپا قرار است در نشست آدینه و شنبه درباره بسته یاری اقتصادی 750 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به کشورهای درگیر بحران کرونا مذاکره نمایند.

دانمارک در کنار اتریش، هلند و سوئد از مخالفان اعطای یاری های اقتصادی بلاعوض اتحادیه اروپا به کشورهای عضو هستند؛ در حالی که کشورهایی چون ایتالیا، یونان و پرتغال خواستار اعطای بسته یاری های اقتصادی بلاعوض به کشورهای درگیر بحران هستند.

دانمارک نخستین کشور اروپایی بود که در ماه می گذشته از قرنطینه کرونا بیرون آمد. این کشور در کنار سوئد در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی درگیر بحران کرونا،سیاست های سختگیرانه ای را در قبال کرونا اعمال نکردند.

ازدواج نخست وزیر دانمارک/عکس:EPA

کرونا با دانمارک چه نموده است؟

عکس ها و پیغام های عاشقانه، جواز عبور از مرز دانمارک

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1031

به "نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید