3 مرکز جامع سلامت روستایی شرق مازندران به بهره برداری رسید

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، همزمان با افتتاح طرح های بهداشت و درمان مازندران پیش از ظهر پنجشنبه مرکز جامع سلامت روستایی اطرب و مرکز نکا 3 شهری با حضور وزیر بهداشت و درمان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد .

3 مرکز جامع سلامت روستایی شرق مازندران به بهره برداری رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت نکا 3 اظهار کرد: در راستای طرح تحول سلامت تاکنون یکهزار و 900 متر مربع شامل 14 خانه بهداشت و 2 مرکز جامع سلامت مورد بهره برداری نهاده شد .

علیرضاخانجانی گفت: برای ساخت و تجهیز مرکز جامع سلامت روستایی اطرب و مرکز نکا 3 شهری 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: دو مرکز جامع خدمات بهداشت و درمانی شاهد روند پیشرفت فیزیکی 40 و 60 درصد هستند که بزودی برای خدمات رسانی به مردم نکا افتتاح می شوند.

نماینده مردم نکا،بهشهر و گلوگاه در ادامه گفت : به دنبال این هستیم شاخص های بهداشتی و درمانی را در سطح شرق مازندران ارتقا دهیم .

شاعری با بیان اینکه سلامت و بهداشت از مهمترین مولفه ها به شمار می آیند توضیح داد: به زودی شاهد بهره برداری از مجهزترین بیمارستان بهشهر با 240 تخت به عنوان بلوک درمانی شرق مازندران افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 64

به "3 مرکز جامع سلامت روستایی شرق مازندران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مرکز جامع سلامت روستایی شرق مازندران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید