اولویت دولت انگلیس برای اجرای بریگزیت در 31 ژانویه

به گزارش عکس پارسی، وزیر کابینه انگلیس امروز (یکشنبه) گفت که اولین اولویت نخست وزیر انگلستان این است که در تاریخ 31 ژانویه از اتحادیه اروپا خارج گردد و یک توافق تجاری جدید را تا انتها سال آینده میلادی با اتحادیه اروپا تنظیم کند.

اولویت دولت انگلیس برای اجرای بریگزیت در 31 ژانویه

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بعد از این که حزب محافظه کار انگلیس با اکثریت 80 کرسی دوباره در انتخابات این کشور پیروز شد، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اولویت های دوگانه ای را در دولت دنبال خواهد نمود که شامل عمل به وعده خود برای اجرای بریگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و سرمایه گذاری بیشتر در خدمات بهداشتی انگلیس است.

مایکل گاو، وزیر کابینه انگلیس به شبکه اسکای نیوز گفت: چیزی که من می توانم کاملا آن را تایید کنم این است که ما فرصت نسبتا کوتاهی برای رای گیری در خصوص لایحه توافق خروج داریم و بعد از آن ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این لایحه قبل از 31 ژانویه تصویب گردد.

وی اضافه نمود: ما مصاحبه با اتحادیه اروپا را در خصوص چارچوب جدید تجارت آزاد و همکاری محبت آمیز تا سرانجام سال آینده به نتیجه خواهیم رساند.

او همچنین اضافه نمود، مهم ترین اولویت داخلی دولت حمایت از خدمات بهداشت عمومی خواهد بود که معاونان آن را امری ضروری برای حفظ حمایت رای دهندگان حامی حزب کارگر در شمال و مرکز انگلستان می بینند که اغلب برای اولین بار به حزب محافظه کار رای داده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 583

به "اولویت دولت انگلیس برای اجرای بریگزیت در 31 ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت دولت انگلیس برای اجرای بریگزیت در 31 ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید