هرماه چند نفر یارانه نقدی دریافت می نمایند؟

به گزارش عکس پارسی، مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه در هر ماه 78 میلیون و 200 هزار نفر در هرماه یارانه نقدی دریافت می نمایند گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها تاکنون 104 مرحله یارانه نقدی پرداخت شده است.

هرماه چند نفر یارانه نقدی دریافت می نمایند؟

اکبر ایزدی مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها تاکنون حدود 8 میلیارد نفر یارانه نقدی دریافت نموده اند و در هر ماه حدود 3550 میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گستره پرداخت یارانه نقدی در سراسر کشور و نیز اهمیت فوق العاده آن، تمامی منابع و مصارف سازمان هدفمندسازی یارانه ها براساس نظرات و مصوبات مجلس محترم شورای اسلامی دریافت و هزینه می شود، ضمن آنکه نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کشور نیز در آن نظارت کامل می کنند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه ها در زمینه کاهش فقر اظهار داشت: در بودجه عمومی کشور مبلغ 84,000 میلیارد ریال به منظور کاهش فقر مطلق در نظر گرفته شده است که تا خاتمه مهر ماه امسال مبلغ 49,466 میلیارد ریال در اختیار دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است. که در هر ماه علاوه بر یارانه نقدی به حسابشان واریز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 541

به "هرماه چند نفر یارانه نقدی دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرماه چند نفر یارانه نقدی دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید